*გეგმის შაბლონზე ძლიერი, სუსტი, საშუალო მოსწავლისთვის.
*შევქმენით ხარაჩოები ნამუშევრებისთვის
*შევქმენით ხარაჩოები ნამუშევრებისთვის
სტატიებისთვის, ელექტრონული გაზეთისთვის.
*გამოცემის შაბლონები, გამოცემის ნიმუშები.
*გამოცემის შაბლონები, გამოცემის ნიმუშები.
*ხარაჩო "მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევარი."
*შევავსეთ დიფერენცირებული დავალებები
ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლების დროს.
ა) აღქმის სტილი. (ვიზუალი, აუდიალი, კინესთეტიკი).
ა) აღქმის სტილი. (ვიზუალი, აუდიალი, კინესთეტიკი).
ბ) ტვინის ჰემისფეროების დომინირება.
(დაწყებით ეტაპზე განვითარებულია ტვინის მარჯვენა ჰემისფერო).
No comments:
Post a Comment